-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Ladbar hybrid-variant av Caddy - men den kommer ikke til Norge
I mangel av en helelektrisk versjon av Caddy lanserer Volkswagen nå en ladbar hybrid med elektrisk rekkevidde på opptil 122 kilometer. Men den skal ikke selges i Norge.
Dagens Caddy tilbys med både diesel- og bensinmotorer, men ingen elektrisk drivlinje. Som et avbøtende tiltak melder Volkswagen nå at de lanserer en ladbar versjon under navnet Caddy eHybrid.
Hybriden kommer altså i tillegg til dagens dieseldrevne 2,0-liters TDI og bensindrevne 1,5-liters TSI.
Hybriden baseres på nevnte 1,5 TSI-motor som har en effekt på 85 kW.
Med elmotoren i tillegg blir systemeffekten 110 kW og dreiemomentet opptil 350 Nm.

Takket være en utnyttbar batterikapasitet på 19,7 kWh er det ifølge Volkswagen mulig med ren elektrisk rekkevidde på opptil 122 kilometer.
Men skulle du ønske deg en slik bil må du importere den selv.
Harald A. Møller AS, som er offisiell importør av Volkswagen Nyttekjøretøy i Norge, har nemlig ikke planer om å gjøre det.
- Nei, dette er ikke en modell vi tar inn til Norge, opplyser Stian Blindheim kort og greit til YrkesBil.
Han er kommunikasjonssjef for Volkswagen Nyttekjøretøy i Norge.
I Tyskland starter prisen for Caddy eHybrid varebil med normal akselavstand på 36 985 euro.
LES OGSÅ:
-
Møller om elvarebiler: - Det må kraftigere lut til om vi skal få et skifte
-
Euro NCAP: Full pott til Ford, Volkswagen og en «outsider»
-
Nå åpner salget av nye Transporter - her er prisene
-
Arbeidshester på prøve
-
Her er den nye direktøren for Volkswagen Nyttekjøretøy
-
Andelen elvarebiler går ned: - Det bør være en øyeåpner for politikerne
-
– Vi ønsker å fase ut de fossildrevne motorene så raskt som mulig
-
Sjefen for Volkswagen Nyttekjøretøy i Norge slutter
-
Her er nye Volkswagen Transporter
-
IAA Transportation: Prøvekjøring av Tesla Semi og mye annet du ikke vil gå glipp av