-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Lanserer flere gassalternativer for buss
Scania legger til en LBG/LNG-variant av Touring, som kan kjøre på naturgass, biogass, eller en blanding av de to.
Det nye gassdrivlinjealternativet for Scania Touring kommer i tillegg til produsentens nåværende gassportefølje, som inkluderer busser og turbusser bygget med eksterne påbyggerpartnere, som Scania Beulas DD LBG/LNG, samt Scania Irizar i6S Efficient LBG/LNG som ble presentert på Busworld i fjor.
- Den varianten er et utmerket alternativ for ekspressbuss-
og langdistanseoperatører som ønsker å bli mer bærekraftige, uten massive
investeringer eller negativ innvirkning på driften, sier Carl-Johan Lööf,
leder for produktstyring, People Transport Solutions, Scania.

- Dette produktet gir deg kraft, dreiemoment og rekkevidde som tilsvarer en dieseldrevet buss, samtidig som det reduserer støynivået og gir lavere driftskostnader, hevder Lööf.
Biogass har lenge vært brukt i komprimert form for å drive by- og forstadsbusser. I løpet av de siste årene har teknologiutviklingen gjort det mulig å kjøle ned gassen og omdanne den til energitett væske – LBG/LNG – noe som gjør den til en mer levedyktig løsning for tunge nyttekjøretøy som opererer langdistanseruter.
– Biogass kan spille en nøkkelrolle i å avkarbonisere tungtransport, spesielt i langdistanseapplikasjoner. Infrastrukturen for drivstoffproduksjon og tankstasjoner fortsetter å vokse, med store investeringer, ikke minst i Europa, sier Jonas Strömberg, Sustainable Transport Business Manager i Scania.
LES OGSÅ:
-
Leander har kjørt turbuss siden han fylte atten år
-
Trucknor høster heder
-
Solaris-debut i Slemmestad
-
Brabus byr på bolig
-
Styrker laget med to nye selgere
-
Ruter sier de har lært: – Vi skal levere bedre den kommende vinteren
-
eIntouro: Opptil 500 kilometer på én lading
-
Bestilte 76 elbusser som aldri kom - nå har Nobina byttet leverandør
-
Disse må byttes innen nyttår
-
Unibuss kjøper ny ladeløsning: «Skal sikre pålitelig drift, selv under de tøffeste vinterforholdene»