-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Bilskadereparatør
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Solaris-debut i Slemmestad
Urbino-bussene er slett ikke ukjente i Norge. Men når nå Vy kommer med 9LE-versjonen er det en virkelig debutant vi kommer til å møte.
Fabrikken sier at dette er første gang denne ni-meteren settes i trafikk i Norden. Den er bygget slik at den møter både Klasse I og Klasse II krav og er beregnet både for by-trafikk og for landeveis-kjøring.
Anti-elg lys
Til de grader landeveiskjøring, at bussene er utstyrt med det fabrikken kaller anti-elg lys.
Ellers inneholder de en spesiell Skandinavia-pakke som blant annet betyr ekstra gode termiske komfort-egenskaper og en egen plass for kjettinger.

Vy bestiller
Vy Buss har bestilt tre av disse, og de skal settes inn i ruter på Slemmestad – forteller produsenten begeistret.
Sverre Skaar, som leder for Solaris Norden og Nederland, sier at de lenge har hatt suksess med dieselversjonen av Urbino 8,9 LE i Norge.
- En perfekt buss for både landevei og små byer.
- Nå skal vi jobbe for at den nye 9 LE elektriske bussen skal møte de høye kravene på samme gode måte, og sammen med Vy gleder vi oss til å introdusere denne på markedet.
