-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Store nyheter på gang fra Volvo
«Det er endringer i luften og vi har nyheter som vil gi ny energi til bransjen. Finn ut hva det er 29. januar», skriver Volvo Trucks.
Sammen med den noe kryptiske teksten Volvo Trucks nå deler i sosiale medier, følger noen bilder og en kort videosnutt som åpner for spekulasjoner: Der skimtes silhuetten av det som kan ligne en ny, nær garantert elektrisk og/eller hydrogendrevet, versjon av toppmodellen FH.
Men som sagt: Vi vet ikke.
Volvo-signatur
Samtidig levner bilder av en markert Volvo-grill og glimt av de gjenkjennelige signaturlysene vi kjenner fra dagens modellpalett, ingen tvil om at nyheten skal se ut som et umiskjennelig Volvo-produkt.
Det at silhuetten er omkranset av det som skal se ut som fartsvind eller luftstrømmer, en stor A og de kryptiske meldingene om at «det er endringer i luften» tyder på at vi skal få se et nytt design der aerodynamikk spiller en kanskje enda viktigere rolle enn tidligere.
Selv om aerodynamikk alltid har vært viktig med tanke på blant annet drivstofforbruk, er det viktigere enn noen gang når lastebilene skal elektrifiseres.
Det er betydelig rekkevidde å hente på å redusere luftmotstanden, særlig på regional- og langtransport der hastigheten er høyere enn ved lokal kjøring.
Hva med lading?
For alt vi vet har Volvo kanskje noen nyheter rundt lading på gang også.
Som du forstår vet vi egentlig ingen ting om hva som er på gang i Gøteborg.
Men vi får kanskje flere små drypp de kommende dagene opp mot lanseringen.
Spennende blir det i alle fall.