-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Kunstig intelligens i flåtestyringen
Ved å utnytte den nye GenAI-teknologien skal Bridgestones verktøy Webfleet forenkle flåtestyringen.
– Vi er glade for å vise den første demoen av Webfleet AI Assistant. Dette vil være en game changer for flåtestyring, sier Raghunath Banerjee, visepresident for dataløsninger i Bridgestone Mobility Solutions.
Det var under IAA Transportation i høst, at Bridgestone presenterte sin nye AI-assistent.
– Ettersom flåtekjøretøyer og -eiendeler skaper mer og mer tilkoblede data, er vår jobb å gi handlingsorientert innsikt til flåtebeslutningstakere på en enkel og rask måte. Vår nye AI-assistent gjør det med enkelheten til en intuitiv AI: Ved å samhandle direkte med dataene deres og stille spørsmål, kan flåtekunder utføre datadrevne handlinger raskere og med mer klarhet for å forbedre driften, hevdet Banerjee.
Betaprosjekt
Webfleet AI Assistant introduseres i første omgang som et betaprosjekt i samarbeid med kunder for å videreutvikle løsningen.
Betaprosjektet vil først fokusere på Webfleet OptiDrive-løsningen for å gi Webfleet-kunder tilbakemelding basert på nøyaktige svar på såkalte kjøreatferdsutfordringer - uten at dette konkretiseres nærmere.
AI-verktøyet leverer sanntidsdata og historiske data om viktige flåteytelsesindikatorer, inkludert drivstoff- og energiforbruk, og såkalte kjørehendelser som tomgang, fart og hard bremsing.
Flåteledere kan basert på dette skrive beskjeder som for eksempel: «Gi meg statistikken for all kjøretid og total kjørelengde for sjåførene mine, aggregert for de siste fem månedene», eller «Hva er drivstofforbrukstrenden de siste tre månedene?».
Så skal de få full oversikt på sekunder.
Sikkerhet
Datasikkerhet er et stadig viktigere tema i slike sammenhenger, og Bridgestone lover dette har høyeste prioritet.
Webfleet flåtestyringsprogramvaren er ISO 27001-sertifisert, noe som ifølge produsenten betyr at den oppfyller den høyeste industristandarden for datasikkerhet, kvalitet og tilgjengelighet.
LES OGSÅ:
-
Vinterdekk-utvikling i 90 år
-
Skal fornye 80 prosent av sine lastebildekkserier
-
– Rask og effektiv hjelp er avgjørende
-
Utvider med «ny» profil
-
– Dekkene må tåle større forandringer
-
Når dekk blir en tjeneste
-
Firestone med nye «ekstreme» vinterdekk
-
Fornyer én dekkserie og kutter ut andre
-
Bridgestone byr på Enliten
-
Ny start for klassisk mønster