-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
BilXtra Skøyen as avd Drammen:
Faglært Bilmekaniker
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Amarok – andre runde
Da er Volkswagen i gang med den neste runden med forhåndsmeldinger om den kommende Amaroken.
Denne gangen med en serie på fem skisser som også viser hvordan den vil ta seg ut bakfra.
Det er også tydelig at det ikke er først og fremst de harbarka håndverkerne som er målgruppen her. Bilene viser også i stor grad det som av en eller annen grunn heter livsstil-situasjoner.
Det er selvfølgelig ikke nevnt med et ord at andre generasjon Amarok er en tvilling til Fords kommende Ranger – bygget på samme bånd på fabrikken i Sør Afrika.
Glimtene fra interiøret er interessant. Det ser ut som 100 % Volkswagen, med det nye rattet og med deres nyeste ‘virtual cockpit’, og det ser heldigvis ut som bilen vil beholde fysiske brytere i motsetning til det vi kan se på andre biler.
Ikke noe nytt om lansering – rett på andre siden av neste årsskifte og fremdeles med en turbo V6 som drivlinje-mulighet.