-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Harrods på strøm – igjen
Etter 98 års opphold har Harrods igjen begynt å kjøpe inn elbiler for sin lokale varedistribusjon.
De meget distinkte, grønne med gull-skrift på siden, elektriske bilene luksusmagasinet Harrods begynte å bruke i 1919 er blitt en solid del av Europas transporthistorie.
Bilene, amerikanske Walker på massivdekk, ble brukt til å kjøre ut innkjøpene til magasinets London-kunder. Såpass mange var det av dem, og såpass mye handlet de, at flåten etter hvert besto av 60 slike biler.
Så overtok forbrenningsmotoren, og den har vært enerådende under de klassiske Harrods-skallene – til nå.
For nå er den første Nissan e-NV200 levert til varehuset. I akkurat samme livré som man er vant til på bilene fra Harrods, men bilene ellers er nesten standard – bortsett fra at lasterommet er nedkjølt – ferske matvarer og delikatesser er en vesentlig del av Harrods tilbud til lokalbefolkningen. Og man har bygget inn en helt spesiell hylleløsning.
Foreløpig er det bare levert en av disse bilene, men både Harrods image og Londons luft vil utvilsomt ha bedre av flere slike biler.
Ford har tidligere sagt at hver dag går det 280.000 yrkesreiser gjennom det sentrale London, 75 prosent skjer med varebiler og diesel. Noen flere høy-profil elbiler fra Harrods og andre London-operatører vil i hvert fall gi et klart signal – om et eller annet.