-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Nytt dekk spesielt utviklet for elektriske bybusser
Hankook utvider produktporteføljen sin innen bussdekk. Nye SmartCity AU04+ er spesielt utviklet med tanke på elektriske bybusser.
Dette dekket er spesielt designet for bykjøring, og er det første dekket fra produsenten som er utviklet spesielt med tanke på elektriske busser – som er i sterk fremvekst for tiden, ikke minst i Norge.
Batterielektriske busser er i noen tilfeller tyngre enn dieseldrevne busser, grunnet vekten av batteriene, derfor har dekkene – som leveres i størrelsene 275/70R22.5 og 315/60R22.5 – en høyere lasteindeks enn tilsvarende andre dekk.
Her snakker vi 8 tonn per aksel, mens normalen for dekk i denne størrelsen er 7 tonn per aksel, ifølge Hankook.
For å utnytte energien maksimalt skal rullemotstanden også være redusert sammenlignet med andre tilsvarende dekk.
Videre er beltekonstruksjonens bevegelser redusert, noe som skal gi mindre varmeutvikling og bedre kilometerytelse, ifølge produsenten.
En nyutviklet dyp indikator i sideveggen sikrer overvåkning av dekkets tilstand og skal bidra til færre dekkskader.
Dekket er konstruert som et «helårsdekk», og er merket med vintersymbolet 3PMSF. Hankook importeres av NDI Norge AS.