-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Nytt dekk spesielt utviklet for elektriske bybusser
Hankook utvider produktporteføljen sin innen bussdekk. Nye SmartCity AU04+ er spesielt utviklet med tanke på elektriske bybusser.


Dette dekket er spesielt designet for bykjøring, og er det første dekket fra produsenten som er utviklet spesielt med tanke på elektriske busser – som er i sterk fremvekst for tiden, ikke minst i Norge.
Batterielektriske busser er i noen tilfeller tyngre enn dieseldrevne busser, grunnet vekten av batteriene, derfor har dekkene – som leveres i størrelsene 275/70R22.5 og 315/60R22.5 – en høyere lasteindeks enn tilsvarende andre dekk.
Her snakker vi 8 tonn per aksel, mens normalen for dekk i denne størrelsen er 7 tonn per aksel, ifølge Hankook.
For å utnytte energien maksimalt skal rullemotstanden også være redusert sammenlignet med andre tilsvarende dekk.
Videre er beltekonstruksjonens bevegelser redusert, noe som skal gi mindre varmeutvikling og bedre kilometerytelse, ifølge produsenten.
En nyutviklet dyp indikator i sideveggen sikrer overvåkning av dekkets tilstand og skal bidra til færre dekkskader.
Dekket er konstruert som et «helårsdekk», og er merket med vintersymbolet 3PMSF. Hankook importeres av NDI Norge AS.