-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny Transporter på gang
Bortsett fra noen små endringer i grillen ser dette ut som en ordinær Transporter T6. Men under skallet skjuler det seg en splitter ny bil.

Hva? Skal Volkswagen erstatte T6 allerede? Det føles jo som det var «i går» vi prøvekjørte den for første gang.
Riktig nok har det gått tre år, og – slapp av – modellen skal ikke skiftes ut ennå.
Men ifølge våre kilder jobber Volkswagen nå med en T7 som skal være klar i 2020.
Ny plattform
Spionbildene du ser her skal være av den nye bilen, men om du synes linjene ser veldig kjent ut så er det riktig.
De avbildede bilene er av et «muldyr» – i den forstand at karosseriet er fra T6 (med noen ørsmå endringer i grillpartiet), mens alt under skallet skal være en helt ny bil.
Mens T6 i bunn og grunn er bygget videre på T5-plattformen (80 prosent av T6 var i sin tid ny, så det var likevel ikke mye T5 igjen), skal T7 bli en komplett ny bil tvers gjennom.
Etter det vi forstår skal den nye modellen bygges over den fleksible MQB-arkitekturen som etter hvert er å finne under svært mange av konsernets modeller.
Strøm?
Neste generasjon vil nok uansett bli tilgjengelig i et utall varianter. Vi snakker varebil, personbil, pickup og «bobil», med ulike akselavstander, front- og firehjulsdrift, en drøss karosserivarianter og med flere motoralternativer.
Det er utenkelig at modellen ikke skal tilbys med noen former for hybrid-elektrifiserte og/eller fullelektriske drivlinjer, med ulike batteripakker og kjørelengder.
Ett er i alle fall sikkert: Du trenger ikke vente i to år før du hører mer om denne bilen.