-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Volkswagen vil kjøpe resten av Navistar
Skal være villige til å bla opp 2,9 milliarder dollar for å sikre seg full kontroll over den amerikanske lastebilprodusenten, der Volkswagen fra før eier 16,76 prosent av aksjene.
Målet med å eventuelt kjøpe opp resten av Navistar International Corp. er å gjøre Volkswagens tungbildivisjon, Traton Group (MAN, Scania og Volkswagen Caminhões e Ônibus), til en global aktør – eller Global Champion, som konsernsjef Andreas Renschler liker å si.
I dag er det stort sett i Europa og Sør-Amerika at Traton Group har en betydelig posisjon.
Gruppen har i flere år forsøkt å ta en større andel i andre markeder, slik at de kan kjempe mot giganter som Daimler og Volvo på globalt nivå.
Nå melder altså flere medier, deriblant Automotive News, at Volkswagen Group har tilbudt aksjonærene i Navistar International Corp. å kjøpe resten av selskapet for 2,9 milliarder dollar.
Med det vil tyskerne i så fall sikre seg en solid fot innenfor det attraktive og enorme nordamerikanske lastebilmarkedet, hvor Daimlers Freightliner og Volvos Mack er store og lønnsomme. Volvo har dessuten en betydelig posisjon under sitt eget merkenavn, og lanserte i 2017 sin viktigste USA-nyhet på 20 år.
Navistar-selskapene produserer International-lastebiler, skolebusser, militærkjøretøy og motorer.