-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
TGE øker utvalget
Det kan virke som MAN skal lage TGE-duplikater i alle klasser. De har vist to persontransport-versjoner av sin Crafter de siste ukene.
Volkswagen har vist flere forskjellige minibuss-versjoner av sin nye Crafter.
MAN skal åpenbart ikke være noe dårligere.
Luksuriøst
For et par uker siden viste de en modell med masse glass og et luksuriøst konferanse-interiør.
Den bilen var et resultat av et engangs samarbeid mellom et av MANs sørlige salgsdistrikt og fabrikken Bus Modification Center i Plauen. Resultatet var åpenbart så bra at MAN-senteret i München har bestilt to slike til.
Men mens denne bare er tilgjengelig for helt spesielle kunder har man bestemt seg for at en taxi/limo-utgave skal inn i utvalget som en fast katalog-modell.
Denne modellen er også et resultat av innsatsen til BMC i Plauen, som ellers stort sett driver med teambusser for fotballklubber eller for pop-grupper, men som altså nå har konstruert en modell som skal bygges i serie.
10.000 Euro ekstra
I forhold til en standard-plattform har denne versjonen fått et eget gulv med innebygde skinner for setene. «Sitte-elementene» (BMC-navn for seter) veier ca. 20 kg/stk, er enkle å klipse på plass (eller ta ut) og de lar seg skyve på.
Den andre store modifikasjonen, som er med på å forklare 10.000 Euro ekstrapris, er fjernstyrt dør med stigtrinn som felles ut og inn elektrisk.
Ellers følger man den komplette TGE-oppskriften her, med for- eller firehjulsdrift, 6 trinns manuell eller 8 trinns automat og fire forskjellige motorer.
Neste år skal denne være på markedet.