-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Tettere blant pickupene
SsangYong har jobbet med pickuper omtrent like lenge som merket har vært i Norge. Og de første kom for 30 år siden.
Musso er det sikkert mange som husker. Den kom som pickup. Det samme gjorde Actyon litt senere.
Og nå er den indisk eide korea-produsenten i gang med en ny generasjon Actyon Sport.
Den skal vises på Geneveutstillingen om to måneder, men bilde av den er allerede sluppet og det er vel veldig sannsynlig at det er den dobbeltkabinen de viser oss som vil være aktuell for Norge.
I BILs lanseringskalender står det forresten at den skal debutere i mai.
Som kjent har merket en ny importør i Norge nå, men det er ikke det eneste eksemplet på ny innsats fra SsangYong. I fjor satte de ny produksjonsrekord, 144.000 biler – der riktignok bare snaue 40.000 gikk til eksport.
De er imidlertid ganske sikre på at den nye pickupn skal bidra både til høyere produksjonstall og større eksportvolum.
Dagens utgave stammer fra 2012 og begynner selvfølgelig å merke alderen. Den kommende versjonen er bygget på den nye Rexton-plattformen som åpenbart er mottatt med begeistring av dem som har prøvd den. Selv om noen har klagd over litt for beskjeden motor.
Fremdeles er det Mercedes-minner i den avdelingen. 2,2 liters 181 hesters dieselmotoren er koblet til en syv trinns automat som til og med er Mercedes-bygget.
Flere detaljer etter Geneve.
Og dermed har vi enda en deltaker i det stadig tettere pickup-segmentet her hjemme.