-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny lett varebil fra Nissan
NV250 erstatter dagens NV200. Men den nye kommer foreløpig ikke i elektrisk versjon, så modellen vil bli tilbudt parallelt med elvarebilen e-NV200.
Om du synes du har sett nye Nissan NV250 før, så er ikke det langt unna sannheten. Varebilen er bygget på velkjente Renault Kangoo, som også er utgangspunktet for Mercedes-Benz Citan.
NV200 har ikke vært noen storselger i Norge, om vi ser bort fra elversjonen e-NV200 som gjør det bra blant de rene elvarebilene (der er det imidlertid ikke veldig stor konkurranse foreløpig), men nå ser nok importøren muligheten for å styrke sin posisjon i segmentet for de små kassebilene.
Produsenten skryter av at NV250 har forbedret sikkerhet og er mer pålitelig (!) enn forgjengeren, takket være integrerte Nissan Intelligent Mobility-teknologier og 5 år/160 000 km garanti.
Flere motor- og interiørkonfigurasjoner står på menyen, det samme med to karosserilengder og angivelig et større utvalg av ombygginger enn noen gang. Sistnevnte inkluderer trepanel i lasterommet, tilgang med rullestol gjennom bakdøren, valgfritt ekstrautstyr som f.eks. integrerte kjøleenheter.
Varebilen har 800 kilo tillatt nyttelast. Modellen er tilgjengelig i varebil-, crew- og kombi-utførelse.
Crew-versjonen leveres kun i én lengde (L2) med maksimalt 4 seter, men har flyttbar skillevegg som gir fleksibelt lasterom. Combi, som er en passasjervariant, leveres også kun i en lengde (L1) og med fem seter.
NV250 vil være i salg i hele Europa fra september 2019.
Men i stedet for å adoptere elektriske drivlinje fra Kangoo Z.E., velger Nissan (i alle fall enn så lenge) å tilby den nye modellen parallelt med sin egen elvarebil, e-NV200. Den er nå oppgradert med et 40 kWt batteri som gir en rekkevidde på opptil 200 km (WLTP Combined Cycle).