-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny lett varebil fra Nissan
NV250 erstatter dagens NV200. Men den nye kommer foreløpig ikke i elektrisk versjon, så modellen vil bli tilbudt parallelt med elvarebilen e-NV200.

Om du synes du har sett nye Nissan NV250 før, så er ikke det langt unna sannheten. Varebilen er bygget på velkjente Renault Kangoo, som også er utgangspunktet for Mercedes-Benz Citan.
NV200 har ikke vært noen storselger i Norge, om vi ser bort fra elversjonen e-NV200 som gjør det bra blant de rene elvarebilene (der er det imidlertid ikke veldig stor konkurranse foreløpig), men nå ser nok importøren muligheten for å styrke sin posisjon i segmentet for de små kassebilene.
Produsenten skryter av at NV250 har forbedret sikkerhet og er mer pålitelig (!) enn forgjengeren, takket være integrerte Nissan Intelligent Mobility-teknologier og 5 år/160 000 km garanti.
Flere motor- og interiørkonfigurasjoner står på menyen, det samme med to karosserilengder og angivelig et større utvalg av ombygginger enn noen gang. Sistnevnte inkluderer trepanel i lasterommet, tilgang med rullestol gjennom bakdøren, valgfritt ekstrautstyr som f.eks. integrerte kjøleenheter.
Varebilen har 800 kilo tillatt nyttelast. Modellen er tilgjengelig i varebil-, crew- og kombi-utførelse.
Crew-versjonen leveres kun i én lengde (L2) med maksimalt 4 seter, men har flyttbar skillevegg som gir fleksibelt lasterom. Combi, som er en passasjervariant, leveres også kun i en lengde (L1) og med fem seter.
NV250 vil være i salg i hele Europa fra september 2019.
Men i stedet for å adoptere elektriske drivlinje fra Kangoo Z.E., velger Nissan (i alle fall enn så lenge) å tilby den nye modellen parallelt med sin egen elvarebil, e-NV200. Den er nå oppgradert med et 40 kWt batteri som gir en rekkevidde på opptil 200 km (WLTP Combined Cycle).