-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Klar for å arrangere transportmesse i september
Arrangør Bjørn Magnussen føler seg trygg på at Transportmessa på Gardermoen skal la seg gjennomføre som planlagt i september. Samtidig varsler han utvidelse av konseptet i 2023.
Åtte år har gått siden forrige transportmesse på dragrace-stripa på Gardermoen. Magnussen arrangerte riktig nok messe i 2015, men det var på Hellerudsletta. I ettertid har de planlagte Gardermoen-messene blitt avlyst både i 2017 og i 2019.
Årets utgave blir den 10. transportmessa Magnussen arrangerer.
Koronasituasjonen har hengt som en mørk sky over alt av arrangementer det seneste halvannet året, og mye har blitt avlyst, men det ser ut til å lysne noe til høsten. Det er varslet innført restriksjoner som åpner for større arrangemeneter.
– Myndighetene sier det er tilnærmet utenkelig at vår messe som arrangeres utelukkende utendørs – fordelt over halvannen kilometer langt utstillerområde og over tre fulle dager – ikke skal kunne arrangeres som planlagt 2. - 4. september, uttaler Magnussen i en pressemelding.
Han opplyser at det meste av området er nyasfaltert og at hele området er oppgradert fra sist messen var der.
– Tre like store serveringstelt langs messestripa betyr vesentlig kortere avstand til mat & drikke. Vannklosetter er bestilt - ingen liker å gjøre fra seg på varme plastikk-festival-dasser, skriver Magnussen.
Foruten faglig påfyll lokker han blant annet med Truckers Camp og eget «bransje-treff-julebord» for yrkessjåfører i grustaket til Brødrene Øynebråten, veteranlastebiler og messas faste lastebil-convoi fra Oslo til Gardermoen.
Denne skal ledes av den faste «Convoi-Generalen» Jon Sandem, sidestolen i Stie-vogntoget skal opptas av eieren selv, Øystein Stie.
I pressemeldingen slippes også en nyhet:
Fra og med 2023 endrer arrangementet navn til Gardermoen Transport & Anlegg. Da skal nemlig anleggsmaskiner også inkluderes.
– Anleggsmaskiner og lastebiler hører sammen som hånd i hanske, og gravemaskiner vil kunne prøvegraves i grustaket ved siden av. Anleggsutstillerne vil forholde seg til en årelang bekjent fra anleggsmessene på Hellerudsletta: tidligere administrerende direktør Rune Østby Hansen som fra 2023 blir gule maskiners kontaktperson for denne nye delen av messa, skriver Magnussen.