-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Hvor langt kommer de på en tank?
Hvor langt kan en pickup på nesten to tonn kjøre på en tank drivstoff? Det vil Isuzu-importør RSA finne ut av.
Isuzu D-Max ble i april lansert i en fornyet utgave. Pickupen har nå blant annet Isuzus egenutviklede moderne Euro6 dieselmotor, som ikke har behov for Adblue-tilsetning.
– Nå ønsker vi å finne ut hvor langt nordover i Norge vi klarer å komme med denne bilen på kun én drivstofftank, forteller salgssjef for Isuzu i Norge, Steinar Dokken, til YrkesBil.no.
I midten av september starter han og kollegene ferden fra Oslo, med full dieseltank, og setter kursen nordover.
– Vi ønsker å teste hvor langt bilen klarer å kjøre på langkjøring. En pickup som normalt kan trekke tilhengere på opptil 3,5 tonn og har en tillatt nyttelast på over ett tonn forbinder nok mange med et litt høyt drivstofforbruk. Vi ønsker derfor å teste ut hva Isuzus moderne motor kan klare, fortsetter Dokken.
Importøren er ikke snauere enn at de har laget en tippekonkurranse ut av stuntet, og inviterer på sin nettside hvem som helst til å gjette hvor langt de kommer.
– Den som tipper riktig eller nærmest vinner en helt ny Isuzu D-Max, forteller Dokken.