-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Brussel blir Volvo-hybrid
Volvo skal levere 90 elektrifiserte busser til Brussel.
Volvos hybrid-busser er åpenbart populære i Belgia. For temmelig nøyaktig ett år siden fikk svenskene en ordre på 90 slike busser sammen med 12 ladestasjoner.
55 av bussene skulle til Charleroi og 35 til Namur. Leveransene begynte sist høst, bestilleren heter TEC og når alle disse bussene er på plass vil TEC ha totalt 101 av Volvos hybridbusser og 15 ladestasjoner (som leveres av ABB) i området.
Men for Volvo blir det bare å fortsette å bygge busser for Belgia. For nå har Brussel meldt seg på med en bestilling på – nok en gang – 90 eksemplarer.
Denne gangen heter oppdragsgiveren STIB/MIVB og de sier at ordren vil være ferdig levert ved utgangen av neste år.
Bussene er også denne gang 12 meters 7900 H og er et ledd i kollektivtransportselskapets planer om å være komplett elektrifisert innen 2030.
Volvo skryter selvfølgelig svært av Belgia som foregangsland. «De har tatt en ledende rolle i å utvikle sentrumsnær kollektivtrafikk til å være forurensings- og støy-svak» sier Håkon Agnevall, self for Volvo Bus Corp.
Og selvfølgelig er han spesielt fornøyd med denne siste bestillingen for det betyr at Volvo nå har passert 4.000 elektrifiserte busser på verdensbasis.