-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Bildeglimt fra gigantmessen
Transportmessen er godt i gang. I bildeserien får du en liten smakebit av hva du kan oppleve i Lillestrøm.
Samferdselsminister Ketil Solvik-Olsen (Frp) sto for den offisielle åpningen torsdag, sammen med administrerende direktør Geir A. Mo i Norges Lastebileier-forbund.
– Det er en ære å være her, og veldig kult å se på og høre om alt dere gjør, uttalte samferdselsministeren.
Politisk debatt
Videre deltok ministeren i debatt med Heikki Holmås (SV), Karianne Tung (AP) og Nikolai Astrup (H) om den forventede veksten i transportetterspørsel på vei de kommende årene, med et minimalt oveføringspotensial til bane og sjø. Forfall på veinettet, og utbygging av ny infrastruktur som flere mener går for tregt, var også tema.
At næringen presses av små marginer og internasjonal konkurranse, som for mange undergraver inntektsgrunnlaget, ble også debattert. Tross mange uenigheter, var paneldeltakerne enige om at Norge trenger lastebilen i uoverskuelig fremtid. Men hvilken plass den skal ha, og under hvilke forutsetninger, hersker det fortsatt mye uenighet om.
Gigantmesse
I norsk sammenheng er Transport 2016 en gigantisk messe. Den strekker seg over et areal på hele 60.000 kvadratmeter.
Her kan du oppdatere deg på de siste bransjenyhetene, knytte nye og pleie gamle kontakter, diskutere store og små problemstillinger og få faglig påfyll. I tillegg er det jo gøy å vandre rundt og se på alt fra de nyeste hyperavanserte flåtestyringssystemene, til de barskeste lastebilene og smarteste påbyggene.
PS.
I nyeste utgave av YrkesBil, som deles ut på vår messestand, finner du «alt» du trenger å vite for å møte godt forberedt til Transport 2016 i Lillestrøm 9.-11. juni, inkludert:
** Stort intervju med samferdselsministeren, som mener norsk transportbransje får ufortjent mye kjeft.
** Intervju med Volvo Norges nye toppsjef, som forteller hvordan han har tenkt til å vinne over Scania.
** Relevante produkt- og bransjenyheter for alle som jobber med store eller små nyttekjøretøy.