-
Møller Bil Bruktbilsenter Hvam:
Salgssjef/Plassjef
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Lakkleder/lakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Møller Bil Hamar:
Nybilselger
-
Møller Bil Hamar:
Salgstrainee/Juniorselger
-
Møller Bil Oslo Vest:
Bilmekaniker
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Bergen utvider trolley-systemet
Vestlandshovedstaden blar opp 50 millioner kroner for å forlenge linje 2.
Norges siste gjenlevende trolleybusslinje, linje 2 i Bergen som har vært i drift siden 1957, har vært truet av nedleggelse mange ganger.
Nå vil Hordaland fylkeskommune imidlertid bruke 50 millioner kroner på å utvide trolleybussystemet i byen.
Det skal skje gjennom å forlenge dagens linje 2 fra Sentrum til Laksevåg. Dette innebærer forlengelse av linjen med 5,5 kilometer, med parallelle linjer, kommer det frem i en anbudsutlysning.
Prosjektet skal gjøre bruk av ladbare hybridbusser med batteridrift, og ikke utelukkende busser avhengig av kontaktledning (KL).
Linjen vil bli etablert langs eksisterende veinett, hvorav cirka 4,5 km etableres med KL-nett i begge retninger.
For den resterende ene kilometeren i sentrum vil bussene benytte batterireserve om bord.
Prosjektet vil ifølge anbudsutlysningen omfatte design, forsyning, installasjon, testing og igangsettelse av alt nødvendig utstyr for et KL-system og tre likeretterstasjoner for strømforsyning, inkludert all tilhørende kabling.