-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Amarok med ansiktsløft
Her er de første skissene som viser hvordan Volkswagen vil fornye arbeidsjernet.
Amarok kom på markedet i 2010 og plasserte seg da blant de mest komfortable pickupene i dette segmentet.
Nå kommer snart en «face lift»-versjon av modellen, og Volkswagen har nylig sendt ut en forsmak på hva vi har i vente.
Designendringer
Den tyske bilprodusenten er imidlertid fortsatt sparsom med å fortelle hvilke nyheter ansiktsløftede Amarok skal inneholde. Ifølge den første meldingen er det i hovedsak snakk om designendringer utvendig, samt et «oppdatert» interiør.
Blant annet skal instrumentpanelet være «modifisert», med fokus på horisontale linjer og en tydeligere inndeling av flatene. Det utvendige designet skal være mer «atletisk».
Bilen skal også leveres med et større utvalg av hjulstørrelser, uten at dette er konkretisert nærmere.
Volkswagen skriver at de håper det nye designuttrykket vil appellere bredere enn før, blant annet overfor kundegrupper som hittil kun har vurdert SUV og ikke pickup.
LES OGSÅ: Amarok som DJ
Bestselger
Volkswagen hadde høye ambisjoner for Amarok da den ble lansert første gang. Her til lands må de i alle fall sies å ha lykkes rimelig bra:
Ved utgangen av mars var Volkswagen Amarok den mest solgte pickupen i Norge, med 144 nyregistrerte biler så langt i 2016, ifølge Opplysningsrådet for veitrafikken (OFV). Neste på listen var Isuzu D-Max, med 127 biler i samme periode.
Produsenten varsler flere detaljer om nyhetene på Amarok i løpet av de kommende ukene.