-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Scania inntar Kina - igjen
I går åpnet Bauma i Kina. For andre gang er Scania med. Og generatorene baner vei.
Scania har vært på plass i Kina ganske lenge. Allerede i 2007 rullet for eksempel de første 25 bussene ut fra en av Scanias samarbeidsfabrikker i Kina.
Og salgskontoret i Beijing får ut stadig flere lastebiler.
Akkurat i disse dagene er det de tyngste anleggsbilene man konsentrerer seg om.
På kinesiske Bauma er Scania igjen med, og har tatt med seg en P 380 8x4 med en 22 kubikks tipp, og en R 560 8x4 for å vikelig demonstrere den kraftige en del av svenskenes modellrekke.
Samtidig kommer det en melding om at Scania har funnet en annen vei inn på det kinesiske markedet.
De har skrevet en stor avtale med Shanghai Boden Engine Co. Ltd, et forholdsvis nystartet selskap som til nå har spesialisert seg på motorer til off road utstyr, men som nå har bestemt seg for også å håndtere kraftgeneratorer.
Industrimotorbiten hos Scania er store på powgen, og i Kina er det et potensial på 100.000 slike sett hvert år. Det er en viss optimisme å spore når dette samarbeidet nå kommer i gang.
Tips YrkesBil på email: haakon@bilforlaget.no