-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
BilXtra Skøyen as avd Drammen:
Faglært Bilmekaniker
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Følger Volkswagen i hybridsporet?
Ikke før hadde vi skrevet at Ford er «alene» om å satse på hybridløsning i varebil, før disse spionbildene av neste generasjon Volkswagen Transporter dukker opp.

Som YrkesBil.no skrev på forsommeren begynner det nå å dukke opp spionbilder og noen små drypp av ubekreftede informasjoner om Volkswagen T7 – neste generasjon Transporter.
Og nå har det dukket opp noen til, som skal vise en T7 delvis forkledd som en T6.
Ifølge våre kilder skal T6 – som ble lansert i 2015 – byttes ut med en ny modell i 2020. Og det er jo ikke lenge til.
Mens T6 i bunn og grunn er bygget videre på T5-plattformen (80 prosent av T6 var i sin tid ny, så det var likevel ikke mye T5 igjen), skal T7 bli en komplett ny bil tvers gjennom.
Etter det vi forstår skal den nye modellen bygges over den fleksible MQB-arkitekturen som etter hvert er å finne under svært mange av konsernets modeller.
T7 vil også bli tilgjengelig i et utall varianter.
Vi snakker varebil, personbil, pickup og «bobil», med ulike akselavstander, front- og firehjulsdrift, en drøss karosserivarianter og med flere motoralternativer – trolig både bensin og diesel.
Samtidig er det utenkelig at modellen ikke skal tilbys med noen former for elektrifiserte drivlinjer, med ulike batteripakker og kjørelengder.
Bildene vi nå kan bringe antyder altså at en av variantene vil bli en GTE Hybrid-variant. GTE er betegnelsen på hybridversjoner av blant annet personbilene Golf og Passat.
Dermed blir kanskje ikke Ford så alene om den type drivlinje i varebil likevel.
Kanskje får vi noen flere hint på nyttekjøretøymessen IAA i Hannover i september?