-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Thermo King avslørte Renault-hemmelighet
Kollega Torstein Magelssen i YrkesBil er på presseseminar med Thermo King i Spania. Der satte han i morges kaffen i halsen.
Thermo King er stort USA-basert selskap som driver med kjøleteknikk for transportbransjen, det være seg skip, containere eller biler. Direktør Pascal Richard holdt under fanen From farm to fork, et foredrag som omhandlet viktigheten av den uavbrutte kuldekjede.
Samtidig presenterte han et nytt, avansert klimaanlegg for førerhus med betegnelse MOPACC (Mobile Power and Automatci Climate Control), det første i Europa som varmer og kjøler førerhuset basert på egen dieselvarmer. Systemet - fortalte han - vil bli tilgjengelig i nye Renault Magnum.
Hæ?? Sa de fremmøtte journalistene. Riktignok har ryktene lenge versert om en ny tungbil-serie fra Renault neste år, men den franske produsenten har selv enda ikke røpet noen detaljer. YrkesBil har omtalt ny Renault Magnum tidligere. Det forventes at modellserien skal utstyres med Volvos D12 drivlinje etter at Volvo nå har overtatt Renault lastebiler.
Men vi kan vel allerede nå konstatere at den får et behagelig og miljøvennlig inneklima.