-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Renault er bio-klar
Renault lanserte nylig nye modeller av Trafic og Master på hjemmemarkedet. De kan kjøres på B30.
Trafic 2.0dCi B30 og Master 2.5 dCi B30 er de første kommersielle bilene fra Renault som er klargjort for å kjøres på B30 biodiesel. Trafic leveres med B30-motorer som yter 90 eller 115 hk mens Master-programmet byr på 2,5-litere med 100 eller 120 hk. Bilene kan tanke standard diesel eller såkalt B30 som er en blanding av tradisjonell diesel og 30 % biologisk fremstilt diselolje.
Renault anser biodiesel som viktig på veien mot lavere CO2-utslipp siden teknologien er relativt enkel å tilpasse for masseproduksjon.
I såkalt well to wheel (kilde til hjul) regnskap kan 30 % biodisel gi inntil 20 % lavere CO2-utslipp, avhengig av biologisk opphav. Siden de er produsert av planter og biomasse er biobrennstoff også fornybare og kan derfor føre til redusert bruk av fossile drivstoffer.