-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Hjelpearbeider
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger
-
Møller Bil Oslo Vest:
Leasingansvarlig/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Kundefrontmedarbeider
-
Nardo Bil AS:
Chief Operating Officer
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Møller Bil Rud:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Takserer
-
Møller Bil Bruktbilsenter Hvam:
Salgssjef/Plassjef
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Lakkleder/lakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Møller Bil Hamar:
Nybilselger
-
Møller Bil Hamar:
Salgstrainee/Juniorselger
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Avslørt: Nok en Renault med Volvo-drivlinje?
Ikke før har Renault Magnum blitt lansert med drivlinje fra Volvo, før nestemann er på gang. Bildene vi her viser er av en maskert Renault Premium og ble tatt i Kiruna nylig. De tyder på at også Premium får innmat fra Volvo.
Til tross for maskeringen er det lett å se at den nye Renault Premium rent utseendemessig ikke skiller seg mye fra forgjengeren. De store endringene er antagelig å finne under førerhuset.
Dagens Premium har en Renault-motor med common rail innsprøytning, faktisk var Premium Europas første lastebil som benyttet et slikt innsprøytningssystem. Nå kan det se ut til at common rail snart er historie hos den franske lastebilprodusenten.
Spionbildene vi her presenterer avslører nemlig at eksosanlegget er flyttet fra venstre til høyre side av trekkvogna. Derfor er det trolig at neste generasjon Premium også får Volvo-motor, både 9 literen og 12 literen fra Volvo bør være aktuelle motorer i Premium.
Det er nok heller ikke usannsynlig at Volvos automatiserte gearkasse I-shift blir tilgjengelig i Premium. Les mer om nye Premium og se flere bilder i YrkesBil nummer 5.