-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Pizzabudets nye verktøy
Knøttlille elektriske Renault Twizy Cargo lanseres nå som dedikert transportkjøretøy.
GODSROM: Det finnes faktisk fra før et «baksete» i knøttlille Renault Twizy.
Det er imidlertid i praksis bedre egnet til handleposer enn mennesker.
Nå har Renault tatt konsekvensen av at selv om det er mørkt og trangt der bak, så er ikke det spesielt plagsomt for gods.
De har med andre ord åpnet dette området fra baksiden, og innredet plassen til varerom. Navnet på den nye modellen er Renault Twizy Cargo
Varerommet er nå på 180 liter, og tillatt vekt er inntil 75 kg. Om du ønsker å bygge transportkasse til bilen, er målene på varerommet 550 mm x 500 mm x 950 mm.
Tilgangen til varerommet er god. Renault har simpelthen kuttet ut en del av den massive bakveggen, og hengslet den slik at den kan slås til siden.
Det er elektrisk lås, slik at ingen kan åpne luken når du for eksempel står og venter på et grønt lys.
Renault begynner for øvrig også å bli nøktern når det gjelder oppgitt kjørelengde på Twizy. De angir ca. 80 km ved pen eco-kjøring, og rundt 50 km ved mer ekstrem bruk.
RETTELSE: Desken kom i første omgang i skade for å skrive at det ifølge OFV ikke er registrert nye Twizy i Norge ennå. Dette er antagelig feil. Årsaken til feilkoblingen er at Twizy registreres som firehjuls motorsykkel, og derfor ikke dukker på registreringsstatistikken for biler.