-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Blodfersk betongbil til Romerike
Volvo utfordrer det forholdsvis lille betongbilmarkedet på 40-50 biler årlig med FMX.
Det er Ole Torfinn Tveit, som kjører betong for Skedsmo Betongfabrikk AS, som har fått levert en av de aller første nye FMX som betongbil.
Bilen har 460 hk i 8x4-versjon med Intermix betongtrommel på 10 kubikkmeter.
Jessheim og Lier
– Dette er fra en komplettbilserie vi har bygget opp sammen med Lium AS på Lierskogen i Buskerud, forteller Terje Døhlen ved Volvo Truck Center på Jessheim, som har levert bilen.
Initiativet til satsingen kom fra Lium AS. Volvo Norge tok utfordringen, og de første fem betongbilene som ble bygget, forsvant med en gang.
- Nå er vi i gang med seks biler til, forteller Terje Døhlen.
Les også
Ned i vekt
Ole Torfinn Tveit har kjørt betong for Skedsmo Betongfabrikk siden 1988. Før det kjørte han trekkvogn og dro anleggsmaskiner for Volvo Norge på brygga i Oslo.
- Den nye bilen erstatter en FH16 550 8x4 med transportbånd, som var en mye tyngre løsning, forteller Tveit.
Den nye bilen er svært vektfokusert. FMX’en har 13 liters 460 hk motor, I-Shift, aluminiumsfelger og lettvektstrommel. Alle disse momentene er med på å senke vekt og gi mer nyttelast.