-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Lang-rekke el-Nissan. Men ikke til Norge?
I flere land i Europa kan du nå bestille den nye 40 kW-versjonen av e-NV200. Norge er ikke blant dem.
Alle, fra Ella Fitzgerald, via Chet Baker til Elton Jones har sunget «I guess she's not for me» som avslutning på den gamle svisken «Not for me».
Nå kan det virke som om dette er blitt dagens signaturmelodi for Nissan i Norge også.
For er det ikke vi som er elbil-landet over alle? Var det ikke her Nissan debuterte sin nye Leaf?
Men det er definitivt ikke her de starter salget av den oppgraderte e-NV200. Den som har fått rekkevidden økt med 60 % opp til 280 km NEDC.
Vi har tidligere sagt at det ville være helt unaturlig hvis denne nyttige Nissan-bilen ikke ble oppgradert på samme måte som Leaf ble – og nå er det endelig blitt offentlig at det har skjedd.
I følge en pressemelding fra konsernet er ordrebøkene åpnet for den nye bilen i Italia, Belgia, Tyskland, Østerrike og Sveits. Og vi snakker enten om fem dørs skap-versjonen eller 7-seteren. Med et skikkelig utstyrsnivå for dem begge, pluss en 6,6 kW lader om bord. Og de er også ChaDeMo-klare for kvikklading.
Vi spør Nissan Norge om hva-i-all-verden og får beskjed om at det kommer en pressemelding om den nye versjonen i uke 2. Da regner man med å ha landet på pris.
Hvilket sannsynligvis betyr at da vet man også litt mer om levering, slik at vi kanskje kan inkludere Norge blant det eksklusive utvalg markeder.
Eller ikke?