-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Grønne tungbiler
Hydrogen-deal for Nikola
Nikola har nettopp sagt at de skal levere inntil 75 Type 3 hydrogen-drevne biler til Plug Power Inc,
Plug Power er et amerikansk selskap som leverer grønn hydrogen og som har store planer for å sette opp en fylle-infrastruktur over hele Nord-Amerika.
Bilene de skal kjøpe skal leveres over de neste tre år og skal få påbygg som tankbiler for å frakte flytende hydrogen til fyllestasjonene.
Selskapet har allerede kontrakt med Nikola om å levere produksjonsanlegg til lastebilprodusentens planlagte hydrogen-hub i Arizona. Der er det snakk om 30 tonn per dag i starten, som sakte skal skaleres opp til 150 tonn.
Nikola har tidligere sagt at de skal bygge inntil 60 hydrogenstasjoner og kunne levere inntil 300 tonn per dag innen 2026. Den mengden de selv ikke produserer, skal leveres av Plug Power.
Det hele er åpenbart påskyndet av amerikanske økonomiske fordeler som skal fremme bruk av eldrevne nyttebiler.
Mens dette skjer har Trevor Milton, Nikolas svindeldømte grunnlegger, anket dommen med den begrunnelse at jurymedlemmet som vippet avgjørelsen i Miltons disfavør, har vist seg å ha en sterk holdning mot rike mennesker!
Anklagen gikk på at Milton var blitt milliardær ved å villede investorer. Miltons anke er begrunnet i at jurymedlemmet påsto hun ikke var i nærheten av sosiale media, men at det viste seg at hun hadde flere konti der hun langet løs på «velstående bedriftsledere».