-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Slutt for Chassiservice etter 30 år
Selskapet meldte selv oppbud i Ringerike Tingrett 10. oktober.
I en pressemelding fra Chassiservice AS opplyses det at styret, i et styremøte dagen før oppbudsmeldingen, besluttet at muligheter for videre drift ikke var til stede.
Chassiservice har montert påbygg til lastebiler i over 30 år.
– Vi beklager sterkt at vi ikke fant noen annen utvei, både av hensyn til ansatte, kunder, leverandører og samarbeidspartnere, sier styreleder Yngve Østenengen i meldingen.
Selskapet ble i 2017 utsatt for en brann, som har ført til en anstrengt økonomi i tiden etterpå.
I 2018 kom det et krav om regress fra huseiers forsikringsselskap, og saken har ligget uavklart siden.
– Chassiservice har hele tiden avvist dette kravet, men har med bedriftens økonomiske situasjon ikke hatt mulighet til å forfølge saken videre, forklarer Østenengen.
Det uavklarte kravet har hindret selskapets muligheter til å skaffe nye investorer.
– Små marginer og enkeltprosjekter med negativ inntjening har bidratt til selskapets vanskelige økonomiske situasjon i 2018/2019. I tillegg har bedriften hatt en utfordrende situasjon med tap av en nøkkelperson etter lang tids sykdom, sier Østenengen.