-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny Mitsubishi Fuso Canter:
Ny bil, gammel motor
Den syvende generasjonen Canter inneholder mange nyheter, blant annet nytt førerhus, forbedret interiør og nytt bremsesystem. Men noen Euro4-motor er ennå ikke på plass.
Den syvende generasjon Mitsubishi Fuso Canter ble nylig lansert ved DaimlerChryslers hovedkvarter i Stuttgart. Canter for det europeiske markedet produseres i Portugal, i form av byggesett. Siden 1980 har 110.000 Cantere rullet ut av fabrikken, 60% av dem ruller fortsatt rundt på veiene i Europa. Det tyder på kvalitet. I europeisk sammenheng leveres Canter i vektklassene 3,5 , 5,5, 6,5 og 7,5 tonn, men i Norge er det 6,5 og 7,5 tonn som er aktuelt.
Utvendig skiller nye Canter seg ganske mye fra forgjengeren, først og fremst ved de nye store hovedlyktene med integrerte blinklys. Videre har dørene fått nytt design med større siderute. Også frontruta og de utvendige speilene har blitt større. Innvendig er også det meste nytt.
I Norge leveres Canter med en motor på143 hk som har et dreiemoment på 412 Nm. Det underlige er at man velger å lansere en helt ny Canter uten å ha en Euro4-motor på plass. Men Mitsubishi Fuso jobber selvsagt med saken. Les mer om nye Canter i YrkesBil nummer 5.