-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Nytt Mitsubishi-våpen i pickup-kampen
Det heter seg til i kampen om det norske pickup-markedet. Nå røper Mitsubishi at de neste år lanserer en ny L200 med et revolusjonerende design.
Selv om den japanske produsenter slipper de første detaljer om neste generasjon L200 nå, er det lenge til bilen kommer på markedet. Verdensdebuten skjer på Bologna-utstillingen 1. desember, men først neste sommer er bilen på plass hos MMC Norge.
Det er Mitsubishis fabrikk i Thailand som skal stå for produksjonen. De har siden 1988 sørget for eksport av 700.000 pickuper – noe som gjør L200 til europeisk markedsleder i dette segmentet.
Fokus på design
Mitsubishi lover linjer som er inspirert av konseptbilen Pajero Evo 2+2 og Pajero Evolution racer. Lasteplanet skal være en del av linjeføringen mens kabinen blir blant de mest rommelige på markedet.
Modellen skal tilbys i tre forskjellige karosseriformer, som Single Cab, Club Cab og Double Cab. Mitsubishi lover SUV-aktige kjøreegenskaper med permanent Super Select firehjulsdrift, aktiv stabilitets- og traksjonskontroll, 17-tommers hjul og klasseledende svingradius.
Mange om beinet
Mitsubishi har utviklet en ny, kraftigere commonrail dieselmotor som skal tilfredsstille EUR4-kravene. Kjøreegenskapene skal være like gode på vei som i mer ulendt terreng.
L200 vil konkurrere med nye pickup-modeller fra Ford, Mazda, Nissan og Toyota. Nesten bare japanske navn, men ikke en eneste av bilene er produsert i solens land. At markedet for denne biltypen i Norge er interessant, viser salgsmålene til Toyota og Nissan som hver planlegger å selge 1000 pickups i året.
PS! Det er de to første bildene som er offisielle. De fire siste har vi fått tilgang til gjennom andre kanaler.