Renault dropper Transportmessen

Transportmessen i Lillestrøm i september blir ett merke fattigere. Det franske merket satser på andre aktiviteter i Norge.

Publisert

- Vi har etter mange overveielser bestemt oss for å satse på andre aktiviteter i Norge, sier Jan Pedersen, Commercial Trucks Manager i Renault Trucks Nordic i en pressemelding.

Pedersen understreker at det fortsatt er store planer for Renault Trucks Norge, for både egen organisasjon og nettverket. Målet er en markedsandel på 5 prosent i 2011.

- Beslutningen om ikke å delta i Lillestrøm var absolutt ikke enkel å ta, sier marketingsjef Bitten Vesterlund, og forklarer:

- Vi har i år deltatt på to andre messer i Norden med blandede resultater, og har derfor nøye overveid om messer er det riktige for oss akkurat nå. Og vår konklusjon er, at vi kan gjøre mer ved å bruke våre ressurser på andre marketingaktiviteter.

- Vi er av den oppfatning av slik situasjonen er akkurat nå, vil vi kunne oppnå mer ved å investere direkte i våre kunder, og fokusere våre ressurser på dem.

Vesterlund lover at Renault utover sommeren og høsten vil kjøre flere kampanjer i Norge med ”supergode tilbud til norske kunder”.

Hjemmesiden til Transport 2011 finner du her.

Powered by Labrador CMS