-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Klart for ny Mazda pickup i høst
Mazda har endelig fått klarsignal for den nye B2500 pickup. Bilen er nå typegodkjent, og de første bilene for Norge produseres i Thailand. I september er bilen i Norge og vil være hos alle norske Mazda-forhandlere. Det har lenge vært en del usikkerhet rundt denne modellen – men nå bekrefter Mazda Norge at alt er klart og bilen kommer.
Mazda B2500 har såkalte freestyle dører. Det vil si at det på hver side av bilen er to dører. Mens fordørene er hengslet i forkant, er bakdørene hengslet i bakkant. Det er samme løsning som bl.a. sportsbilen Mazda RX8 har.
Importøren av Mazda er usikker på hvor stor interesse det blir for den nye pickupen. Markedsleder i segmentet er Nissan med sin King Cab. De lanserer nå en helt ny modell. Også Toyota skal lansere en ny modell av HiLux produsert i Sør-Afrika.
Det er fire leverandører som kjemper i pickupmarkedet – de er alle japanske – men bare Nissan får sine biler fra Japan. Mens Toyota skal få biler fra Sør-Afrika, kommer både bilene fra Mazda og Mitusbishi fra Thailand.