-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Bilskadereparatør
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

MAN gjenopptar produksjonen etter seks ukers stans
Denne uken starter MAN opp igjen lastebilproduksjonen. Produksjonen har stått stille i seks uker siden midten av mars på grunn av forsyningsmangel, forårsaket av Ukraina-krigen, ved MANs lastebilfabrikker i München og Krakow.
MANs komponentfabrikker i Nürnberg og Salzgitter øker nå også gradvis kapasiteten igjen.
Den bayerske statsministeren Dr. Markus Söder deltok i omstarten i München tidlig mandag morgen.
– Restarten av lastebilproduksjonen vår er et veldig godt signal for vår arbeidsstyrke og våre kunder. Det er imidlertid ingen grunn til eufori ennå, sa MAN-sjef Alexander Vlaskamp.
Han forklarte at de bare vil nærme seg sitt vanlige produksjonsnivå steg for steg, og understreket at produksjonen fortsatt er preget av stor usikkerhet.
– Hvis krigen beveger seg til det vestlige Ukraina igjen, kan vi stå overfor en fornyet nedstengning. Fleksibilitet er og vil forbli dagens orden, og det samme vil streng kostnadsdisiplin, sa Vlaskamp.
Ledningsmatte-leverandørene i Ukraina som produserer ledninger for MAN er i dag i stand til å produsere og levere igjen, om enn på et lavt nivå.
I tillegg er MAN i rute med duplisering av ledningsmatte-produksjon i andre land. I første omgang vil MAN imidlertid ha betydelig færre varianter i sortimentet og vil – med stor usikkerhet – skru opp produksjonen trinn for trinn, heter det i meldingen.
På grunn av det reduserte produksjonsprogrammet vil selskapet fortsatt ha permitteringer ved sine tyske fabrikker.