-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny runddans hos Traton
Det begynner nesten å bli parodisk. Igjen har Traton byttet ut topp-etasjen – og igjen er Christian Levin tilbake. Men han skal også fortsette som sjef for Scania.
Det tok omtrent ett år, så er Matthias Gründler ute av Traton.
Det later til å være Dieter Pötsch, en av Volkswagens topper som er sjef for representantskapet i Traton, som har vært ute med macheten.
En kort melding forteller at Gründler skal forlate konsernet og at han blir fulgt av Christian Schulz – finansdirektøren.
Gründler skal erstattes av Christian Levin – som kom fra Traton for å lede Scania tidligere i år. Han får nå en dobbelt rolle, for han beholder samtidig stillingen som CEO i Scania.
Kynikere vil si det er en viss logikk i dette – mange oppfatter Scania som det eneste elementet av noen interesse i Traton-gruppen.
Anette Danielski, som fra før sitter høyt oppe i gruppens finansavdeling, skal overta CFO-rollen etter Schulz.
Endringene er effektive pr. i dag. Herbert Diess, styreformann i Volkswagen Gruppen (majoritetseier i Traton) ønsket endringen velkommen og sa at man nå hadde muligheter til å maksimere synergien med Navistar og MAN.
-Elektrifisering av lastebilene, og forberede dem på autonom kjøring, samtidig som vi øker vårt globale nærvær, vil kreve en ny tilnærming for at vi skal nå kritisk størrelse, skrev Diess på Twitter.
Og la til for sikkerhets skyld:
-Vi kvitter oss med en komplisert struktur og vil erstatte den med en mager ledelse som skal ta seg av tre lastebil-linjer.
Uten noen forklaring på hvorfor det først har blitt mulig nå. Traton er tross alt mer enn 8 år gammel!