-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Salzburg får 26 nye trolleybusser
Det går bokstavelig talt som på skinner med trolleybuss i Østerrike, bare mye smidigere. Solaris fikk ordren.
BUSS: Det er Salzburger Lokalbahnen som fornyer sin flåte med 26 nye trolleybusser, med opsjon på ytterligere 14 busser.
Solarisbussene tilhører Trollino MetroStyle-serien av 18-meters leddbusser. Det elektriske utstyret er levert av Cegelec, et fransk selskap med tsjekkisk underavdeling.
Hva er galt med trolleybussen? Les Jon Winding-Sørensen her.
Salzburg har tatt mål av seg om å være en miljøvennlig by med fokus på elektromobilitet. Og hva er vel da bedre enn trolleybuss? Bussene levere imidlertid ikke før 2017, så Solaris har god tid på seg.
Rimelig nok er toppsjef i Solaris, Solange Olszewska, fornøyd med ordren.
- Forutsigbar og langsiktig satsing på bærekraftig kollektivtrafikk har gjort Salzburg til Europas trolleybuss-hovedstad, påpeker Olszewska.
- For oss er det en stor ære å få levere busser i Mozarts hjemby. Salzburg har fra før 25 Solaris Trollino 18 i drift. Dette er busser levert fra 2009 og utover. Bussen på bildet kjører forbi Hohensalzburg slott
Solaris har på sin side jobbet med elektriske busser siden 2001, og har så langt levert 600 trolleybusser fordelt på 13 europeiske land.