-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Bilskadereparatør
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Salzburg får 26 nye trolleybusser
Det går bokstavelig talt som på skinner med trolleybuss i Østerrike, bare mye smidigere. Solaris fikk ordren.

BUSS: Det er Salzburger Lokalbahnen som fornyer sin flåte med 26 nye trolleybusser, med opsjon på ytterligere 14 busser.
Solarisbussene tilhører Trollino MetroStyle-serien av 18-meters leddbusser. Det elektriske utstyret er levert av Cegelec, et fransk selskap med tsjekkisk underavdeling.
Hva er galt med trolleybussen? Les Jon Winding-Sørensen her.
Salzburg har tatt mål av seg om å være en miljøvennlig by med fokus på elektromobilitet. Og hva er vel da bedre enn trolleybuss? Bussene levere imidlertid ikke før 2017, så Solaris har god tid på seg.
Rimelig nok er toppsjef i Solaris, Solange Olszewska, fornøyd med ordren.
- Forutsigbar og langsiktig satsing på bærekraftig kollektivtrafikk har gjort Salzburg til Europas trolleybuss-hovedstad, påpeker Olszewska.
- For oss er det en stor ære å få levere busser i Mozarts hjemby. Salzburg har fra før 25 Solaris Trollino 18 i drift. Dette er busser levert fra 2009 og utover. Bussen på bildet kjører forbi Hohensalzburg slott
Solaris har på sin side jobbet med elektriske busser siden 2001, og har så langt levert 600 trolleybusser fordelt på 13 europeiske land.