-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Stor bestilling
Iveco til NATO-naboen
Noen uker før det ble klart at Tyrkia åpnet NATO-døren for svenskene, åpnet svenskene sin dør for en solid leveranse fra Iveco.
Inntil 3000 lette MPV-er skal det svenske forsvaret kjøpe fra Iveco.
Nå er det selvfølgelig ikke vanlige MPV-er vi snakker om. Det dreier seg om såkalte Light Multi Purpose Vehicles som har litt annerledes Purpose enn slike du kanskje tenker på når (hvis?) du tenker MPV.
Det er heller ikke vanlige Iveco vi snakker om. Her er oppdraget plassert hos IDV – spesialdelen av Iveco som har utelukkende går inn for forsvars-utstyr – både militært og sivilt.
Og forresten er det ikke sikkert det er 3000 biler det til slutt vil dreie seg om heller. «Inntil 3000» sier kontrakten, med 400 biler i første runde.
Ikke så dårlig det heller, den sendingen skal koste cirka 850 millioner svenske kroner.
Bilene går på NATOs unisex-drivstoff, drar på alle fire, er bygget for temperaturer mellom minus 32 og pluss 49 (fin sommerferiebil med andre ord) og har sitt eget kundeprogram med vedlikehold og service i 12 år fremover.
MUV-en, som den egentlig heter – Military Utility Vehicle – leveres i 12 forskjellige versjoner – blant annet til troppetransport, medisinsk innsats eller kommunikasjon og logistikk.
Full elektromagnetisk kompatibilitet slik at man kan bruke militært kommunikasjonsutstyr om bord. Og det er levert en rekke forskjellige, skreddersydde påbygg - blant annet en medisinsk enhet som kan flys videre med et C-130 Hercules uten at de medisinske funksjonene blir avbrutt.