-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Hyundais nye varebil
Hyundai lanserer nå en ny varebil i 3,5-tonns-klassen som skal produseres i Europa for europeiske kunder.
Vi fortalte første gang om denne bilen sist høst da Hyundai slapp de første skissene i forkant av nyttebil-utstillingen i Hannover.
Nå er produksjonen startet hos Hyundais partner Karsan Automotive i Bursa, Tyrkia, og dermed kan vi fylle på med mer informasjon.
Tre varianter
Bilen bygges på en fleksibel plattform som gir mulighet for tre karosserivarianter – varebil, buss og chassis. Som varebil skal den tilbys i to lengder – 5,5 og 6,2 meter med et lasterom på inntil 12,9 kubikkmeter – nok til å romme fem europaller.
Bussen får en tillatt totalvekt på fire tonn og skal tilbys i to alternative innredninger med 13+1 seter og valgfri plassering av dører. Som chassis får H350 plass til påbygg med inntil 4,0 meter lengde og 2,32 meter bredde.
Sikter høyt
Hyundai tror de vil appellere til «kunder på jakt etter en premium varebil takket være det store varerommet, ergonomisk design og personbil-komfort».
Designere og ingeniører har lagt vekt gode ytelser og høyt sikkerhetsnivå. De lover pålitelighet, konkurransedyktige kostnader og «sjenerøs garanti».
H350 har forhjulsdrift og leveres med to alternative 2,5-liters dieselmotorer. Den kraftigste har 170 hester og et dreiemoment på 425 Newtonmeter. Alternativet har 150 hk / 373 Nm.
Salget starter i Tyrkia i mai og i åtte andre europeiske land i løpet av juni. Fra 2016 skal den markedsføres i de fleste europeiske land, så da kommer kanskje også Norge på kartet?