-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Iveco kobler seg til Hyundai
Ganske uventet dukket det opp en melding om at Iveco skal jobbe sammen med Hyundai på både teknologi og innkjøp.
Det er ikke mange som tenker på Hyundai som lastebilprodusent, men de begynner å nærme seg Europa i dette segmentet også.
50 hydrogenbiler til Sveits er en slags spydspiss for denne innsatsen. Men når vi spør den norske Hyundai-importøren er han klar på at når det gjelder lastebiler er de bare en passiv lytterpost for produsenten.
Nå har Hyundai sentralt imidlertid skrevet en intensjonsavtale (MoU) sammen med Iveco. Det betyr første skritt mot et mulig samarbeid på områder som teknologi og plattformer, komponenter og systemer, innkjøp og materialflyt.
«Områdene med mulig felles interesse er elektriske drivlinjer, hydrogen-plattformer, robotkjøring og oppkobling – alt sammen for tyngre kjøretøy», kom det forsiktig fra Iveco, uten at de la på noen detaljer.
«Avtalen er på linje med begge selskapenes «selvstendige strategier» ble det også presisert.
På spørsmål om denne avtalene ville ha noe å si for Ivecos forhold til Nikola var svaret et klart nei.
Iveco er av mange sett på som en kandidat for oppkjøp, størrelsen tatt i betraktning når man sammenlikner med kjemper som Daimler, Traton og Volvo. Kanskje dette er en annen vei inn i fremtiden?
Børsen reagerte positivt på den måten at nedgangen i aksjeprisen til Iveco var vesentlig mindre enn bilbransje-indeksen.