-
Bilskadesenteret Telemark AS:
Billakkerer
-
OFV:
Leder for kjøretøydata
-
Møller Bil:
Junior Business Controller
-
Møller Bil Jessheim:
Markedssjef Volkswagen personbil
-
Møller Bil Haugesund:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway:
Aftersales Operations Specialist
-
XPeng Motors Norway:
Warranty Specialist
-
Toyota Voss A.S:
Bilmekanikar
-
VerkstedGrossisten:
Lager- og Deleselger
-
Bavaria Norge:
Salgskonsulent
-
Helios:
Salgs- og supportmedarbeidere
-
Toyota Sotra AS:
Salgskonsulent
-
Volmax:
Administrerende direktør
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Produksjonsleder verksted
-
Nesbyen Auto AS:
Servicemarkedssjef
-
Bilimportørenes Landsforening:
Leder for kommunikasjon og myndighetskontakt
-
Svalbard Auto AS:
Mekaniker for personbil
-
Tryg:
Salgssjef i bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Personlig servicetekniker
-
If Skadeforsikring:
Teknisk inspektør, Storbil og Maskiner
-
Toyota Insurance Services:
Network Account Manager
-
HTS Packline:
Junior selger
-
Stangeland Maskin AS:
Mekaniker Kjøretøyverksted
-
Stangeland Maskin AS:
Lakkerer med fagansvar
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger Varebil
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Transportmessa glimter i solskinn
Norges aller lengste transportmesse preges av svært flotte kundebiler og en rekke fiffige påbygg. Bildekarusell.
TRANSPORT: Transportmessa på Gardermoen (gamle Ringbanen) åpnet torsdag og holdt åpen til og med lørdag kl. 17.00.
Også i år har messen det spesielle formatet med en lang gate med utstillere på begge sider. Nå er den lengre og fetere enn noen gang tidligere.
Formatet har en klar fordel i at det er særdeles enkelt å orientere seg og få med seg alt. Den eneste ulempen er at det faktisk er overraskende langt å gå, og dessuten litt få matsjapper og toaletter underveis.
Men med det været vi har fått (igjen!) er det likevel helt klart til å leve med.
Årets messe har riktignok ingen helt store spektakulære nyheter eller attraksjoner man bare MÅ se. Den er likevel vel verd et besøk for alle som har noen som helst tilknytning til transport og kjøretøy.
Utstillerne er i år preget av både rutine og selvsikkerhet på utstillingen. Ingen pranger eller blinger unødvendig mye, men alle har mye interessant å tygge på.
Om det er tilfeldig eller avtalt spill er ikke godt å si, men det som virkelig preger messen både fra importører og påbyggerhold er usedvanlig mange flotte kundebiler.
Det vil si biler som nå er ute i drift med norske transportørers faktiske påbygg og ikke minst dekor og logos. Det bidrar til ikke bare å vise transportproduktene, men også å eksponere næringen som bruker dem. Og det er vinn vinn!