-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ford plugger London
Samtidig som Ford forteller at de er Europas største varebilmerke for andre år på rad, lanserer de et prosjekt som er minst like interessant. Plug-in hybrid varebiler for London.
På sikt dreier det seg sikkert om PHV-varebiler for flere steder enn London, men akkurat nå forteller de om et prøveprosjekt som blir gjort sammen med Transport for London.
20 Transit Custom bygges om til denne type drift, og meningen er at de skal tilbringe mesteparten av sitt indre-London-liv i elektrisk modus.
Ford har for lengst sagt at de skal bli ledende på elektrifiserte biler, med 13 nye globale modeller i løpet av de neste fem årene. Men det har ikke vært presisert hvor mye av denne innsatsen som skal komme varebilene til gode.
Når man får høre at kommersiell trafikk i London består av 280.000 turer pr. dag på til sammen 13 millioner kilometer får vi en anelse om at eldrift kanskje kan hjelpe litt på utslippene.
Det er foreløpig ikke sluppet ut noe om bilenes spesifikasjoner, men det høres jo ut som at de vil få en ganske god el-kapasitet.
Det er forresten ikke lett å forstå hvorfor utviklingen av denne type drivlinjer skal være så vanskelig å innføre i varebiler når personbilmarkedet flyter over av dem.
I Norge ble det i fjor solgt mer enn 20.000 plug-in personbiler mens det ble solgt null hybride varebiler – med eller uten plugg.
De nye Fordene skal i trafikk i løpet av høsten og vi blir lovet at slike biler skal finnes hos din nærmeste Ford-forhandler fra 2019.