-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Ford inkluderer serviceavtale
Ford Motor Motor Norge lanserer serviceavtale som standard ved kjøpe av alle nye Ford Pro nyttekjøretøy. Serviceavtalen gjelder i hele Norge og inkluderer alle rutineservicer, samt årlig kontroll de årene det ikke gjennomføres service.
Serviceavtalen, som gjelder nyttekjøretøy solgt i Norge, varer i 3 år eller inntil 45.000 km, og kan gjennomføres hos alle de 79 Ford-autoriserte verkstedene i hele Norge.
– Ford er allerede det bilmerket i Norge med størst tillit til verkstedbesøk blant kundene. Når vi nå standardiserer en kostnadsfri serviceavtale ved kjøp av alle nye Ford Pro nyttekjøretøy, er det et helt unikt tilbud i det norske markedet - som vi vet vil bli satt pris på av våre kunder, sier salgsdirektør i Ford Motor Norge Asgeir Nordeng.
– Vi skal bli best på nyttekjøretøy, og da må vi ikke bare ha de beste produktene, men også det beste servicetilbudet. Det er helt avgjørende for bedriftskundene.
Ford er ifølge Autoindex det bilmerket i Norge som kundene har mest tillit til at gir gode råd for ekstraarbeid som foreslås når bilen er på verksted.
Ford Pro Serviceplan er standardisert på lik linje som nybilgaranti og gjelder følgende modeller som er solgt fra og med 9. mars i år:
Transit Courier, Transit Connect, Tourneo Connect AWD varebil, Transit Custom, 2T Transit (varebil, chassis, dobbelcab og buss) og nye helelektriske Ford E-Transit. Nye Ranger, som kommer i salg senere i år, vil også ha Ford Pro Serviceplan som standard.
– Serviceavtalen gjelder alle kunder og gjelder over hele landet. Det betyr at servicen kan gjennomføres kostnadsfritt på ethvert Ford-autorisert verksted og er helt uavhengig av hvilken norsk Ford-forhandler som solgte nyttekjøretøyet første gang, sier Nordeng.

Ford Pro Serviceplan inkluderer også utskifting eller reparasjon av standard servicedeler, årlig lakk og karosserikontroll, erstatningsbremsevæske hvert andre år og kontroll av klimaanlegg hvert tredje år.
Dersom kunden ønsker det kan også serviceavtalen, mot et pristillegg, utvides til å gjelde for en lengre periode eller flere kjørte kilometer.
Serviceavtalen kan også oppgraderes til Service+. Dette er en service- og vedlikeholdsavtale som i tillegg til service og årlig kontroll, også inkluderer vedlikehold for de viktigste slitedelene. Dette gir kundene enda mer forutsigbare driftskostnader.