-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
BilXtra Skøyen as avd Drammen:
Faglært Bilmekaniker
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Amarok følger Ranger hakk i hæl
Mens Ford selv publiserte offisielle «snikfoto» av nye Ranger i full kamuflasjedrakt, må vi ty til ekte spionbilder av søstermodellen Volkswagen Amarok.
Her er de første spionbildene av det som skal bli nye Volkswagen Amarok.
Det er ikke overraskende at disse dukker opp omtrent samtidig som Ford i forrige uke slapp første glimt av sin nye Ranger.
Som kjent skal begge pickupmodellene bygges over samme lest, og det er Ford som har hovedgrep om utviklingen.
At spionbildene av Amarok er tatt på Fords testbane i Dearborn, Michigan, bekrefter dette.
Foreløpig er det imidlertid svært så sparsomt med informasjon om tekniske data, vitale mål og hvor ulike de to modellene vil bli når det gjelder design.
Bildene som hittil er sluppet av prototypene som nå gjennomgår omfattende testing overlater det meste til fantasien.
Vi ser at på Volkswagen-versjonen er det snakk om en dobbeltkabiner, mens Ford-bildene ser det ut som en Rap cab-versjon med små «selvmordsdører».
På Ranger-bildene kunne vi ane konturene av noen nye signaturlys i front, med en vertikal LED-stripe i ytterkant.
På spionbildene av Amarok er det ikke så mye å se av frontlysene heller, men det kan se ut til at det er en horisontal LED-stripe i toppen av lykten som blir signaturen her.
Detaljer i baklysene ser også noe ulike ut.
Volkswagen slapp for en tid tilbake en skisse av nye Amarok, som antakelig gir noen hint om hva som er i vente. Ford har på sin side ikke publisert noe slikt.
De nye modellene skal lanseres i 2022.