-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Bilskadereparatør
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Stor ordre for Volvos elbil
I dag forteller Volvo om en kjempeordre. DFDS, Nord Europas største shipping og logistikk-firma har bestilt 100 FM elektriske lastebiler.
DFDS har allerede mottatt sin første eltruck derfra. Det skjedde i august. Nå fortelles det at leveringene til storordren på 100 biler skal starte i Q4 neste år og fortsette gjennom 2023.
Bilene skal brukes både på korte og lange strekninger på DFDS nettverk i Europa.
Bilene tar 44 tonn og har en rekkevidde på inntil 300 km. Med lading til lunch kan rekkevidden økes enda mer, skriver Volvo i pressemeldingen. Bilene kommer med en AC-lader slik at de kan lades på depotene. Og selvfølgelig på dedikerte ladeplasser langs ruten
DFDS har valgt en finans-løsning fra Volvo Financial Services.
- Dette er en milepæl på veien mot fossilfri transport, og jeg er veldig stolt av partnerskapet vi har med DFDS, var noe av det Roger Alm, president i Volvo Trucks, sa da avtalen ble kjent.
Og Niklas Andersson, Executive Vice President og sjef for Logistikk Divisjonen hos DFDS føyde til:
- I DFDS er vi helt klare på at vi vil gjøre vårt for å redusere CO2 utslipp og skape en bærekraftig forsyningskjede. Vi vet hvor viktig elektrifisering er i dette arbeidet og jeg håper vi med dette kan inspirere andre til å ta et krafttak i denne viktige transformasjonen.
Volvo føyer til at de ser en økning i elbil registreringene. Så langt i år har det blitt et par hundre biler over 16 tonn. Ca. 40 % av dem er Volvoer. Deres mål er at i 2030 skal halvparten av de nye bilene fra dem være batterielektriske.