-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

543 kilometer på en lading
Tysk transportselskap fikk mer rekkevidde ut av E-Way på en reell byrute, enn Iveco Bus gjorde på egen testbane.
Det var transportselskapet Verkerhrsbetriebe Bachstein, basert i Celle i Nedre Sachsen i Tyskland, som oppnådde det Iveco omtaler som en «rekordkjøring» i sommer.
Testen skjedde etter et initiativ fra Verkerhrsbetriebe Bachstein selv og gikk over to dager fra 5.30 om morgenen til 16.00 om ettermiddagen.
Det var blant annet snakk om skolekjøring.
Den 12 meter lange E-Way, utstyrt med en batteripakke på 335 kWh, fullførte 543 kilometer på en enkelt lading av batteriene.
Ifølge Iveco Bus er det hele sertifisert av TÜV Nord, og det var tre prosent gjenværende batterikapasitet ved avslutningen av testen. Forbruket endte på 0,61 kWh / km.
– Vi hadde allerede gjennomført en første test på vår egen testbane og oppnådde 527 kilometer på en enkelt lading. Vi er godt fornøyde med denne nye rekorden som er utført denne gang av en kunde under reelle kjøreforhold, sier Stéphane Espinasse, leder for Iveco Bus i en pressemelding.
Jan Behrendt, toppsjef i Verkerhrsbetriebe Bachstein, påpeker at det er sjåførene som kjører og administrerer kjøretøyet.
– Takket være kjøretøyets telematikk-løsninger vet de hele tiden hva de kan – og ikke kan – gjøre, uttaler han.