-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Røff liten pickup
Dette er nye Fiat Strada.
Lille, artige Strada har for tiden ingen konkurrenter i markedet, i hvert fall ikke i Norge.
Pickupen er samtidig Fiat Professionals nest best selgende bil på verdensbasis, etter Ducato. Nesten 130.000 stykker ble det solgt i fjor.
Nå kommer den i kraftig oppdatert utgave, og bilen som produseres i Brasil er allerede i salg i Italia.
I likhet med sin større konkurrenter kommer Strada nå i tre kabinstørrelser, Short cab, Adventure cab og Crew Cab – sistnevnte med fire seter er nytt (se bildekarusell - utrolig hva man får plass til med vidvinkel).
Bilen ha en 1,3-liters Multijet-motor (diesel) som yter 95 hester, opp 10 hester fra forrige utgave, og som med et forbruk på rundt en halvliter på milen er ganske hyggelig i pickupsammenheng.
Som liten, robust, men rimelig bil, kommer den ikke med firehjulsdrift, men for å avhjelpe et stykke på vei leveres den med elektronisk diffsperre (E-Locker).
Og ikke minst har den artig – om kanskje noe overdreven – instrumentrekke i midtkonsollen, som viser kompass, stigning og sideveis skråning.
Nye Strada er 4,4 meter lang og har nyttelast mellom 630 og 700 kilo avhengig av utgave. Med kort kabin er planet 169 x 130 centimeter, og bilen kan trekke tilhenger på 1000 kilo.
Når og om den kommer til Norge vet vi foreløpig ikke.