-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Nok en snutebil på gang
Og spionbildene viser denne gang en bil vi kan kommer til å se på flere kontinenter.
SPIONBILDER: I følge våre kilder i Carparazzi er dette bilder av en splitter nye Fiat Ducato på gang, en bil som kan dukke opp her hjemme allerede i løpet av neste år.
Men det betyr som vanlig blant varebiler også spennende tider for konkurrerende modeller fra andre merker.
Det forklarer blant annet hvorfor Fiat nylig har besluttet å investere rundt 550 millioner euro i fabrikken SevelSud i Italia.
Her bygges ikke bare Ducato, men også Peugeot Boxer og Citroen Jumper på samme plattform.
Samtidig er det grunn til å tro at nye Ducato kan få betydelig innvirkning på første oppdatering av Ram ProMaster.
Denne amerikanske varebilen, som er en del av porteføljen til Chrysler-gruppen, nå under Fiat-styring, er nylig lansert som 2014-modell over there.
Utvikling og design globaliseres i Fiat-Chrysler. Det kan føre til en oppdatert ProMaster mye raskere enn den vanlige 7-årssyklusen for denne kategorien biler.
Ram ProMaster bygges for øvrig i Saltillo I Mexico for de Nord_Amerikansek markedene.
Og det bringer oss over på en virkelig amerikanske spesialitet, men som nå brer seg også på nye europeiske biler: Snutebilen slår tilbake!
Så får det være at det ikke er nye og bedre smak hos EU-byråkratene som er årsaken, men at man tar stadig mer hensyn til forgjengerne som skal kjøres på i årene som kommer.