-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Michelin på offensiven
Det er ikke bare dekkverkstedene som er viktige for Michelin. I følge konsernet er brukerne den målgruppe de nå skal konsentrere seg om.
Salgssjef Johnny Nilsen har som målsetting at også sluttbrukere skal ha personlig besøk og oppfølging av representanter fra Michelin. Mandatet er av internasjonalt format og har allerede lenge vært satt ut i et konstruktivt oppfølgingssystem i Europa.
Det er en meget ambisiøs oppgave som Nilsen og hans fem regionssjefer, fordelt på like mange regioner, skal utføre i Norge. Selve konseptet er like enkelt som det er genialt. Med tillatelse fra den lokale Michelin-forhandler vil det i nær fremtid bli mange av Michelins store og mellomstore dekk-kunder på lastebilsiden som får personlige besøk.
I følge Nilsen kan slike besøk gjerne utføres der lastebilen står parkert på en bensinstasjon, rasteplass eller utenfor hjemmet til sjåføren. Det helt essensielle er at sjåføren, eller transportselskapet er enige i at en undersøkelse av dekkenes tilstand blir utført. Nilsens lille tropp vil da i samarbeid med sjåfør eller andre vurdere dekkene og gi råd om alt som både kan påvirke dekkøkonomi, samt gi et bedre veigrep på forskjellige kjøreunderlag.
Det hører med at Michelin i meget lang tid har gitt sine ansatte omfattende undervisning i alle de gjøremål som kommer inn under rammen av konsernets og brukernes interesse. I følge Nilsen er Michelin-skolen av et slikt format og standard at ingen av konkurrentene er i nærheten.
Hjul og dekk er hovedtema i MotorBransjens marsnummer, som utkommer den 16.