-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Isuzu girer mot Amarok
Mens vi venter på neste års Amarok, pynter dagens Isuzu på fjærene. Men hva er egentlig nytt?
Importøren RSA i Drammen synes å gjøre en god jobb med stort sett alt de tar i, selv når man ser bakenfor det svulstige reklamespråket firmaet har gjort til sitt varemerke. Så også med Isuzu og pickup-en D-Max.
Siden norsk introduksjon i 2007 har bilen nemlig rukket å ta en fjerdedel av markedet sitt segment.
Dvs. klassen som befolkes av råtasser som Toyota Hilux, Nissan Navarra, Mitsubishi L200 og Isuzu D-Max, men også tvillingene Ford Ranger og Mazda BT50.
Nå – rettere sagt tidlig neste år - kommer imidlertid og som kjent VW tungt inn i dette segmentet med nye Amarok. Og VW har et uttalt mål om å regelrett kuppe segmentet.
Det kan selvsagt ikke konkurrentene stå rolig å se på, og første ute til å markere seg er Isuzu. I følge en pressemelding fra importøren kommer D-Max nå i oppgradert utgave.
Spørsmålet er bare, hva er nytt? I følge pressemeldingen har bilen nye detaljer utvendig og innvendig, men uten å spesifisere dette nærmere.
I tillegg opplyses om følgende spesifikasjoner:
- 3,0 Liter Common Rail Diesel Motor
- 3 tonn tilhengervekt
- 1 tonn nyttelast
- Kraftig dimensjonert 4WD system med lavgirserie
- Lave driftkostnader
Men det hadde da bilen vitterlig fra før av? Nå er bilen heldigvis tilgjengelig hos alle landets 80 Isuzu-forhandlere, slik at man kan se selv.
Er det noen som oppdager nyheter med nye D-Max jeg ikke har fått med her, så tips meg gjerne på email: haakon@bilforlaget.no